682
0
https://bronderslevforsyning.dk/mit-log-in

Spørgsmål til kundeforhold

Faktura og betalinger


Dine afregningsperioder

  • Afregningsperioden følger kalenderåret, og vi opkræver samlet for vand, varme og spildevand.
  • Modtager du vand og varme fra os, får du 6. a´conto rater, som forfalder i februar, april, juni, august, oktober og december.
  • Modtager du kun vand fra os, får du 2 a´conto rater, som forfalder i februar og august.

Hvornår fjernaflæses målerne til årsafregning?

  • Vi foretager fjernaflæsning af vand- og varmemålere hvert år pr. 31. december.

Til- og afmelding af Betalingsservice og e-Boks

Kan jeg få min lejer ind som kunde?

  • Er det os, der leverer vand eller varme til ejendommen, kan vi godt registrere lejere som kunde.

Kan jeg søge fritagelse for betaling ved skader, som f.eks. defekt varmtvandsbeholder, sprængte vandrør mv.?

  • Kontakt os på tlf.: 98 80 15 89

Hvem og hvor indberettes forbrug ved flytning?

Følgende kan indberette forbrug ved fraflytning

  • Ejer
  • Ejendomsmægler
  • Advokat
  • Sælger i samråd med køber
  • Køber i samråd med sælger
  • Lejer i samråd med ejer
  • Boligforeninger

Du indberetter flytning under Mit log in eller kontakter os på mail eller tlf.: 98 80 15 89

Hvorfor får jeg en rykker, når jeg ikke har modtaget min faktura?

  • Har du ikke modtaget din faktura som almindelig post, kan det være fordi fakturaen er sendt til Betalingsservice eller som mail til din e-Boks.
  • Modtager vi ikke betalingen inden betalingsfristen, sender vi en rykker med påmindelse om betaling. Vi sender vores betalingspåmindelser som papirpost via Post Danmark.

Kan jeg indgå en betalingsaftale?

  • Hvis man som kunde ikke har mulighed for at betale sin faktura, kan der som udgangspunkt indgås betalingsaftale.
  • Aftalen underskrives ved personligt fremmøde hos os.
  • Ved misligholdelse vil der blive lukket for forsyningen og restancen vil blive overdraget til SKAT til inddrivelse

Fandt du ikke det, du søgte? så kontakt kundeservice på tlf.: 98 80 15 89